Важно обавештење за стечајне управнике
У вези са достављањем документације Агенцији, обавештавамо вас о следећем:
- Стечајни управници се упућују да Агенцији достављају документацију прописану одредбама Правилника о утврђивању националних стандарда за управљање стечајном масом („Службени гласник РС“, број 13/10), Национални стандард број 4 и Правилника о утврђивању националних стандарда за управљање стечајном масом („Службени гласник РС“, број 62/18), Национални стандард број 4, као и другу документацију по позиву супервизора, на следећу мејл адресу Агенције – enadzor@alsu.gov.rs.
На интернет страни Агенције налази се Упутство за достављање документације Агенцији за лиценцирање стечајних управника од 19. фебруара 2020. године, а које је претходно достављено стечајним управницима на мејл адресе из Именика стечајних управника.
Поред тога, за сва питања у вези са достављањем документације Агенцији можете се обратити мејлом надлежном супервизору.
Подсећамо стечајне управнике да извештаје о економско-финансијском положају стечајног дужника, тромесечне извештаје о току стечајног поступка и стању стечајне масе и завршне рачуне стечајног управника, искључиво достављају путем ЕРС-а, док се прилози достављају на претходно наведену адресу Агенције – enadzor@alsu.gov.rs.
Подсећамо вас такође да се пружање корисничке подршке ЕРС-а врши искључиво достављањем захтева за подршку на мејл адресу Агенције - podsrkaERS@alsu.gov.rs. У случају потребе, служба за пружање подршке контактираће корисника и путем телефона.
О свим будућим информацијама у вези са стручним надзором бићете благовремено обавештени путем мејла и обавештењем на интернет страни Агенције.