ЕРС подршка
Пружање корисничке подршке ЕРС-а врши се искључиво путем е-маила, достављањем захтева за подршку на е-маил: . У случају потребе, служба за пружање подршке контактираће корисника и путем телефона.
Молимо Вас да приликом достављања примедби на рад у ЕРС-у, у е-маилу јасно наведете следеће податке:
1. У наслову (subject) е-маила навести матични број и назив стечајног дужника;
2. Опис проблема (у којој секцији је настао проблем, која је последња радња коју сте предузели пре настанка проблема и слично, а у случају системских грешака направити копију тренутног изгледа екрана – screenshot и додати је у прилог (attachment) https://alsu.gov.rs/bap/upload/documents/prirucnik/screenshot_cir.pdf);
3. Ко је пријавио проблем (стечајни управник или асистент стечајног управника);
4. Контакт телефон.
Подсећамо све кориснике ЕРС-а да, пре упућивања званичног захтева Агенцији за подршку, погледају Приручник за коришћење ЕРС-а, као и одговоре на најчешћа питања која се налазе на порталу Агенције (https://alsu.gov.rs/ers/najcesca-pitanja/).
e-mail: