Aгенција
Агенција за лиценцирање стечајних управника (у даљем текту: Агенција) почиње са радом 24. фебруара 2005. године након ступања на снагу Закона о Агенцији за лиценцирање стечајних управника („Службени гласник РС“ број 84/04). Оснивање Агенције створило је услове за праћење развоја професије стечајног управника и вршење надзора над радом лиценцираних стечајних управника. Изменама и допунама наведеног Закона од 4. новембра 2015. године, поред постојећих поверених послова, Агенцији је поверено и обављање послова стечајног управника у стечајним поступцима који се спроводе над правним лицима која су са већинским јавним или друштвеним капиталом, као и у поступцима када се током поступка стечаја промени власничка структура стечајног дужника тако да стечајни дужник постане правно лице са већинским јавним капиталом, у складу са законом којим се уређује стечај.
Седиште Агенције је у Београду а тренутно, ван седишта, Агенција има и своју подручну унутрашњу јединицу у Новом Саду. Агенција својим стручним и регулаторним пословима у сарадњи са ресорним министарством и другим институцијама у Републици Србији, континуирано побољшава стечајни поступак и поступања у стечајном поступку у складу са водећом европском и светском праксом. Тим поводом Агенција додатно сарађује и са бројним међународним институцијама које се баве стечајним правом а и сама је чланица Међународне асоцијације стечајних регулатора – International Association of Insolvency Regulators (IAIR) и активно учествује у раду овог удружења. Последично, сагледавајући делокруг послова, иновативна решења, стручност кадрова и искуство, Агенција представља водећу институцију у области стечаја у Републици Србији.