.


Услови за издавање и обнављање лиценце

Услови за издавање лиценце

Лиценцу за обављање послова стечајног управника (у даљем тексту: лиценца) издаје овлашћена организација решењем о издавању лиценце.

Лиценца се издаје лицу које:

  1. је држављанин Републике Србије;
  2. има пословну способност;
  3. има стечено високо образовање на студијама другог степена (дипломске академске студије – мастер, специјалистичке академске студије, специјалистичке струковне студије), односно у основном трајању од најмање четири године;
  4. има три године радног искуства са високом стручном спремом или три године радног искуства на спровођењу стечајних поступака;
  5. има положен стручни испит за добијање лиценце;
  6. је достојно поверења за обављање послова стечајног управника.

 Лиценца се не може издати лицу против кога је по службеној дужности покренут кривични поступак, односно које је правноснажно осуђено за кривично дело против привреде, против правног саобраћаја, против службене дужности, као и за дело за које је запрећена казна преко пет година затвора или за дело које га чини недостојним за обављање послова стечајног управника или лицу које је у притвору, за време трајања притвора.

Није достојно поверења за обављање послова стечајног управника лице из чијег се понашања у обављању раније професионалне делатности или других поступака може закључити да неће савесно обављати послове стечајног управника и чувати углед професије стечајног управника. Достојност поверења за обављање послова стечајног управника утврђује се нарочито у складу са кодексом етике стечајних управника (у даљем тексту: кодекс етике).

У случају да нису испуњени услови за издавање лиценце из овог члана, овлашћена организација доноси решење о одбијању захтева за издавање лиценце.

Решења су коначна и против њих се може водити управни спор.

Лиценца важи три године од дана издавања и може се обновити.

Лица за контакт:
Тијана Петровић, руководилац Одељења за правне послове

0117156175 contact tijana.petrovic@alsu.gov.rs e_mail

Марија Даниловић, саветник у Одељењу за правне послове

0117156116 contact marija.danilovic@alsu.gov.rs e_mail

Потребна документа

Чланом 2. Правилника прописано је да се  лиценца издаје решењем, на писмени захтев лица које испуњава услове прописане законом којим се уређује стечај, који се подноси овлашћеној организацији за издавање лиценце.

Уз захтев се подносе и докази о испуњености услова прописаних законом за издавање лиценце:

  1. диплома о стеченом образовању (оверен препис или оверена фотокопија дипломе);
  2. потврда о радном искуству (потврда фирме или уговор о заснивању радног односа);
  3. уверење о положеном стручном испиту (издаје Агенција за лиценцирање стечајних управника);
  4. уверење о држављанству;
  5. уверење надлежног органа да против подносиоца захтева није покренут кривични поступак по службеној дужности (уверење надлежног суда);
  6. уверење о пословној способности (уверење надлежног Центра за социјални рад);
  7. оверену писмену изјаву дату под пуном материјалном и кривичном одговорношћу да подносилац захтева није правноснажно осуђен, а ако је осуђиван изјаву о томе за која кривична дела је осуђиван или осуђен;
  8. доказ о уплати накнаде за разматрање захтева и издавање лиценце утврђене Тарифом о ценама за послове из надлежности Агенције за лиценцирање стечајних управника.
    • за обраду захтева 2.000,00 динара
    • за издавање лиценце за стечајне управнике 40.000,00 динара
    • оба износа се уплаћују на рачун Агенције бр. 840-1069668-78

Услови за обнављање лиценце

linkСписак стручних семинара и курсева које организује или признаје АЛСУ


Developed by Belit d.o.o 2014